Veel gestelde vragen

In onze winkel kan u 24 uur per dag 7 dagen per week online winkelen.
 

Rojafit Nederland (kruikenwinkel.nl) behandelt uw bestelling met de grootste zorg. Voor de producten die wij leveren hanteren wij hoge kwaliteitsnormen. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, na ontvangst van uw bestelling aan ons te melden.

Heeft u vragen of problemen met het gebruik van onze webwinkel, neem dan contact op met onze klantenservice afdeling.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op nummer: 0299475619 van maandag t/m vrijdag van 9:15 uur tot 17:00 uur.

 Hieronder staan de meestgestelde vragen:


 
Verzend Methode
 

Per PostNL 

Wij verzenden onze pakketten tot 10KG met Pakketdienst PostNL Zij bezorgen pakketten van maandag t/m zaterdag. PostNL levert binnen Nederland voor 95 % de volgende dag af. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij PostNL.
Let op: PostNL bezorgt ook aan postbusnummers!!

Verzending in Nederland

De kosten voor een zending binnen Nederland zijn € 3,95 tot € 35,00 euro daarboven verzenden wij gratis in Nederland.

Verzending naar Belgie

De kosten voor een zending naar Belgie zijn € 9,95 tot € 75,00 euro daarboven verzenden wij gratis.

3 Afleverpogingen.
Track en Trace: Uw pakket is on-line te volgen.

Aflevering bij de buren

Is de geadresseerde niet aanwezig? Dan bieden we( PostNL) het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Vermeld dan 'alléén huisadres' op het pakket en we leveren het niet af bij de directe buren wanneer de geadresseerde niet thuis is.

Tweede bezorging

Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, proberen we het op een later tijdstip een tweede keer.

Afhalen op een Postkantoor

Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen 3 weken op het Postkantoor afhalen. 

 


 
 
Beveiliging
 

Het verzenden en achterlaten van persoonlijke gegevens is een vertrouwenszaak.
Kopen op afstand valt en staat met `een goed gevoel` Dat wij gepast omgaan met uw gegevens, moge duidelijk zijn.

Om dit te onderstrepen gebruiken wij in onze webwinkel een SSL certificaat. 
U kunt dat zien aan https:// in de adresbalk en aan het hangslotje.
Als u in de adresbalk op het slotje klikt, ziet u het certificaat en de geldigheidsduur.

 

 


 
 
Retouren
 

U heeft het recht gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen deze zonder opgave van redenen te retourneren dit gaat het makkelijkst met behulp van de link retouraanvraag of formulier, echter dit is niet noodzakelijk. Na overleg met onze klanten service telefoonnummer0299475619 (van 09:15 tot en met 17:00 uur op werkdagen) stuurt u het product terug vergezeld van de factuur en uw bankgegevens. 

Eventueel betaalde bedragen worden uiterlijk binnen 7 dagen na retourontvangst van betreffende goederen gerestitueerd. De kosten van retourzendingen komen voor uw rekening tenzij het een duidelijke fout van Rojafit Nederland betreft.

Als u een product ontvangt dat niet naar behoren functioneert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende product. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.

Verkeerde product ontvangen:

Bij ontvangst van een verkeerd product controleert u eerst welk artikel u heeft besteld en welk artikel is bevestigd via 
de e-mail. Komt dit niet overeen met de ontvangen artikelen, dan verzoeken wij u direct contact met onze klantenservice op te nemen.

 


 
Bestellen
 

Als eerste dient u de producten uit te kiezen die u wilt bestellen. Bij alle producten staat een rose button met de tekst
"bestellen".  Door hier op te klikken wordt het product toegevoegd aan uw online winkelwagen.

U ziet dan staan:U heeft "besteld artikel" in uw winkelwagen geplaatst.

Als u na het toevoegen van een product nog meer wilt bekijken of toevoegen klikt u op de"kruisje".

Winkelwagen

Tijdens het bekijken van andere pagina's blijft de inhoud van uw winkelwagen behouden. U kunt altijd naar de 
winkelwagen gaan door rechtsboven op  de winkel wagen te klikken.

In de winkelwagen kunt u eventueel nog aantallen wijzigen of producten verwijderen. U kunt een product verwijderen door
in de juiste rij op het kruisje te klikken. 
Na een wijziging klikt u op "blauwe pijltjes" om de inhoud van uw winkelwagen aan te passen. 
Wilt u de inhoud van de winkelwagen bestellen? Druk dan op de knop "afrekenen".

Afrekenen

Stap 1) Uw persoonlijke gegevens

Stap 2 ) Adres en ander aflever adres

Indien het factuuradres en afleveradres gelijk zijn hoeft u niets te doen . Mocht het adres afwijken van het leveradres
dan kunt u een nieuw adres toevoegen door  " " uit te vinken

Stap 3) Verzendmethode

Hier kunt u en keuze maken op welke wijze uw producten verstuurd moeten worden of dat u deze komt ophalen.

Stap 4) Betaalmethode

U kiest zelf een van de volgende eenvoudige betaalmethoden tijdens de bestelprocedure van onze shop.

A) iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw 
vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

B) Vooruit betaling per bank

Heeft u geen creditcard of bankrekening die geschikt is voor iDEAL, dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen.
Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van Rojafit Nederland, onder vermelding van het ordernummer.
Zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven wordt u order in behandeling genomen.

5. Contant bij ophalen

Het is ook mogelijk om de producten contant af te rekenen.

Indien u kiest voor de optie contant , dan betaalt u uw bestelling op het moment van afhalen. Vergeet niet de optie van verzending op afhalen te zetten.
Bij afhalen worden er geen verdere kosten berekend.

Orderbevestiging

Na het plaatsen van uw bestelling via de website ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Wij raden u aan om deze e-mail te bewaren zodat u bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand heeft.

Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u een verzendmelding per e-mail.

Wijzigen / annuleren

Indien u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren dient u zo spoedig mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen.

 


 
 
Betalen
 
 

Betalen kan op de volgende manieren:

Bij vooruitbetaling.

Als u bij uw bestelling kiest voor de optie vooruitbetaling, houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Zodra uw betaling is ontvangen sturen wij u per e-mail een berichtje en wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

Betalen via iDEAL

Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij de Rabobank, Postbank, ABNAMRO, of SNS Bank, kunt u betalen via IDEAL, de gemakkelijkste en meest veilige betaalmethode voor online betalingen. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Deze service is kosteloos.

Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL is ontwikkeld door de Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Postbank. Alle internetbankierende klanten van Rabobank, ABN AMRO en Postbank kunnen het gebruiken. In de toekomst zullen meer banken ook iDEAL gaan ondersteunen.

Hoe werkt iDEAL?

U plaatst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de optie IDEAL en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Rojafit wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Let op wij maken gebruik van de IDEAL gateway van SiSOW(Collecterende Payment Service Provider) dit kan op uw afschrift staan i.p.v Rojafit Nederland.

Betalen bij afhalen (Contant)

Indien u kiest voor de optie contant , dan betaalt u uw bestelling op het moment van afhalen. Vergeet niet de optie van verzending op afhalen te zetten.Bij afhalen worden er geen verdere kosten berekend.

De prijzen in de webwinkel zijn inclusief BTW.

 

 
 
Kosten
 

Bij verzenden:
Kruikenwinkel berekend alleen verzendkosten van € 3,95  bij orders kleiner dan € 35,00 
Boven dit bedrag hoeft u geen verzendkosten te betalen in Nederland.

 

Klachten
 
Rojafit Nederland behandelt uw bestelling met de grootste zorg. Voor de producten die wij leveren hanteren wij hoge kwaliteitsnormen. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, na ontvangst van uw bestelling aan ons te melden.

Dit kan via het contact formulier of per telefoon. Uw factuur geldt hierbij als garantiebewijs. Wanneer het vastgestelde gebrek een gevolg is van een fout van Rojafit Nederland, dan zullen wij het product kosteloos vervangen of het aankoopbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten volledig vergoeden. Indien het product dat u heeft ontvangen een ander product is dan hetgeen u veronderstelde besteld te hebben, en deze vergissing is niet aan Rojafit Nederland te wijten, dan gelden de retourvoorwaarden en procedures van een retourzending binnen de zichttermijn.

Wat doet Rojafit Nederland met uw klacht?
Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klantenservice. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?
Heeft u een vraag of een klacht over onze producten of de afhandeling van de bestelling, dan kunt u dit via ons telefoonnummer 0299475619( tussen 09:15 en 17:00 uur op werkdagen) of contactformulier melden.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Rojafit Nederland ( kruikenwinkel.nl)
Ter attentie van afdeling Klantenservice
Impuls 99
1446 WL Purmerend
Tel:0299475619 bereikbaar op werkdagen van 09:15 tot 17:00 uur.

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:
Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

U bij Rojafit Nederland(Webwinkel) een bestelling heeft gedaan;
Uw naam/adres/woonplaats vermeldt staat;
U de klacht binnen een tijdsbestek van 2 maanden bij ons heeft gemeld.
(Als klant zijnde heeft u de plicht om binnen 2 maanden een defect o.i.d. te melden.)
Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een reactie van het hoofd van de afdeling Klantenservice.

 
 

 
 
Accountgegevens

In uw account omgeving kan u al u persoonlijke instellingen bekijken en aanpassen. Klik op inloggen, log in met uw e-mail adres en wachtwoord.