Verzenden
Verzenden van onze producten gebeurd altijd met de grootste zorg.
Alle producten zijn bij ons op voorraad.
Wij versturen de bestellingen via PostNL/DPD/DHL eventuele vertragingen bij de vervoerder die betreuren wij , echter deze zijn niet door ons te voorkomen.
We berekenen voor verzending in Nederland, inclusief verpakking € 5,95
Waarom bieden wij geen gratis verzending?
Bij kruikenwinkel.nl geloven we niet in "gratis verzending" – omdat het eigenlijk nooit écht gratis is. Wat vaak als gratis verzenden wordt gepromoot, zit vaak gewoon verstopt in de productprijzen
of wordt anderszins doorberekend aan de klant. Wij vinden het eerlijker om je de werkelijke kosten te laten zien.
Daarom rekenen we een vast tarief voor de verzending van je bestelling.
Zo weet je precies wat je betaalt en kun je altijd rekenen op transparante prijzen zonder verborgen kosten.
We hopen dat je begrijpt dat wij de kwaliteit van onze producten en service op nummer één zetten,
en we willen je niet misleiden met aanbiedingen die je in de long run meer kosten.
Bedankt voor je begrip en je vertrouwen in ons!
Retouren
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en,
indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 7 dagen crediteren.
De retourzending altijd aanmelden via ons formulier. Waarna er contact met u wordt opgenomen.
Beschadigd product ontvangen?
Een beschadigd product ontvangen? Geef het aan bij onze klantenservice en wij sturen u een vervangend product toe.
Dat vervangende product wordt kosteloos naar u verzonden.
Volg onderstaande stappen om een defect product te melden:
• Neem contact op met de klantenservice via 0299475619.
• Vertel over het beschadigde product en stuur een foto ter verduidelijking.
• Na controle stuurt de klantenservice u een nieuw product toe.
U hoeft in sommige gevallen het beschadigde product niet terug te sturen naar ons. Wel kunnen wij in uitzonderlijke gevallen vragen het op te sturen,
als wij het defecte product nader willen onderzoeken samen met de fabrikant.
Dit doen wij alleen in goed overleg met u en de kosten van deze retourzending zijn altijd voor onze rekening.
Verkeerd product ontvangen?
Heeft u een verkeerd product ontvangen? Ook al doen wij ons uiterste best om de juiste producten te versturen, er bestaat altijd een kleine kans dat er iets misgaat.
Mocht u een onjuist product hebben ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Dit zijn de stappen:
• Neem contact op met de klantenservice via 0299475619.
• Laat weten welk verkeerd product u heeft ontvangen en welke u dient te krijgen.
• Na controle stuurt de klantenservice u een nieuw product toe.
De kosten voor een eventuele retourzending bij een verkeerd artikel zijn voor ons.
Ook de verzendkosten van een nieuwe verzending zijn voor ons.